Jaha där kom det där "hejet" som du alltid skickade för två år sedan. Förutom det har du även skickat en ytterligare snap och även försökt ringa mig. Lämna mig ifred för i helvete. 
 
Legat har jag gjort igen med samma människa som från ett år sedan, kanske går ett år till och vi gör det igen. Jag har ju vissa traditioner, som att jag två midsommar i rad hade sex med samma person. 
 
Den där människan som jag var kär i för fem år sedan har åkt utomlands och slutat kontakta mig efter två pinsamma(från bådas håll) telefonsamtal, det känns ganska bra faktiskt och jag har inte tänkt någonting på honom. 
 
Jag har även börjat prata med en ny person, ska bli spännande och se om det kan bli något. 

ord från er.

Staden myten hemligheten.

du.


e-post eller hemlighetsrutan.

din sida.

dina ord.

Trackback