Drygt två veckor har gått sedan jag lärde känna en ny människa, eller sedan jag träffade honom. Och det jobbiga är att jag vet inte vad jag känner för honom, om jag känner något. För det är inte bara han som finns i mina tankar, han tar inte ens upp den största delen. Jag tänker på en kompis. Jag har aldrig haft såhär mycket tankar och känslor som jag inte vet vad jag ska göra åt, varje dag känns det som om jag kommer explodera, varje gång jag träffar henne vet jag inte vad. 
 
Jag flyr undan kärleken på fyllan. Jag hånglar upp en random på dansgolvet, sitter i någon annans knä, flirtar och klänger på ytterligare en och delar säng med en fjärde, utan att ens skeda i och för sig - på samma kväll. Får sms av honom hela kvällen men tänker på henne. 
 
Jag kommer bli galen om jag inte reder ut vad som egentligen hände mellan oss när hon kysste mig. 

ord från er.

Staden myten hemligheten.

du.


e-post eller hemlighetsrutan.

din sida.

dina ord.

Trackback