Ännu mer nytt folk i en tjugo kvadratmeter stor lägenhet bland massvis med ljus av olika slag, höstfärger och luta-sig-tillbaka-och-prata-med-varandra-musik. Intressanta och viktiga samtal med någon som behöver läsa på mer. Hur kan hen neka att det finns ett patriarkat? Att skönhetsidealen är biologiska. Mitt hvud kokade. Vi enades om att vi var oense och började prata om något helt annat. Timmarna gick och helt plötsligt var tiden över midnatt och jag och mitt sällskap funderade på vad vi skulle göra härnäst. Men jag hade kontakt med en person som ville att vi skulle komma dit. Till den jag allra helst vill vara hos.
 
Dörren öppnade för oss och där stod vi framför den som snurrade i mina tankar. Vi lyssnade på Norah Jones och låg ner bredvid varandra alla tre och till slut hade vi tappat tiden och vi blev kvar där över natten. Jag med armar runt mig och kyssar. Andetag. Ett riktigt känslohav som jag aldrig kunde föreställa mig att jag faktiskt skulle få dela med denne. Nu svävar jag men jag vet inte hur det kommer bli på föreläsningar och senare. Vi är endast en månad in men jag hade en fantastiskt fin natt. 

ord från er.

Staden myten hemligheten.

du.


e-post eller hemlighetsrutan.

din sida.

dina ord.

Trackback