Ligger och fryser utan tröja. Men tvingar mig själv att inte ta på en tröja. VARFÖR och äter bullar, riskakor och päronglass till middag. Bravo!
 
Jag har inga problem med att inte prata för mycket i skolan men när du inte hör av dig och smsar eller någonting alls, då är jag inte med på noterna. VAD FAN VILL DU. "kan jag få pennan där som jag råkade tappa" "är du stressad?" Skit i mig och min personlighet, den vill ändå ingen ha. Jag är ett engångsligg och kommer alltid vara ett engångsligg. En person som människor får ångest efter att ha varit med och dissar mig därför efteråt. Jag blir gång på gång utnyttjad.
 
Jag gråter och gråter. Förstår inte hur jag kan göra såhär mot mig själv? Jag har sagt att folk gör mig trasig men det är fel. Allt är mitt fel. Jag måste sluta skylla ifrån mig på att jag faller för svin. Även om jag gör det så tillåter jag mig själv att göra det. Har tänkt att jag hellre måste chansa än att fega ur. Nackdelen har ju varit den att jag alltid chansat och fått hjärtat krossat. För många gånger. 
 
Jag jämför till och med mellan två personer, två svin. Vem är minst svinig tänker jag och gillar en bild på den minst sviniga.
– VARFÖR SLUTA. DU MÅR INTE BRA. Du kommer aldrig hitta någon om du agerar på det här viset varje jävla gång. 

ord från er.

Staden myten hemligheten.

du.


e-post eller hemlighetsrutan.

din sida.

dina ord.

Trackback