Vill bara kräkas. Kräkas för att jag hatar mig själv när jag hela tiden ska ringa och vara jobbig mot människor i dimman. Jag är spydig säger fuck you och försöker övertala dig att komma hit mitt i natten klockan tre, vad är det för fel på mig? Jag vaknade i morse och hade sådan ångest att jag inte visste vad. Ville slå mig själv, spy upp all ångest. Sedan kom min homie upp hit och berättade om hens natt vilket fick mig på bättre tankar men att vakna sådär är fan inte värd varenda apa som jag klunkade igår. Vi delade på en treliters vita tre apor. Jag hånglade med en snygg batwomen.
 
Jag skrev till dig i allafall och bad om ursäkt för mitt beteende och när jag kände att det var ok mellan oss sa jag att du såg bra ut men ja, jag har självklart inte fått något svar tillbaka. VARFÖR? Om jag får en komplimang oavsett från vem så svarar jag åtminstone tack men nej du kan inte svälja din stolthet...
 
Jag vill bara skita i dig och fokusera på någon annan. Någon som inte är trubbel om det nu finns någon sådan?

ord från er.

Staden myten hemligheten.

du.


e-post eller hemlighetsrutan.

din sida.

dina ord.

Trackback