Om två dagar fyller jag år. Det ska bli kul men samtidigt konstigt då jag för första gången inte kommer att fira den hemma. Varje födelsedag var likadan i princip. Jag sov räv från halv sex på morgonen tills min bror kom in och väckte mig. Vi gick sedan ner och åt smörkrämstårta till frukost och jag öppnade paket. I år kommer jag fira den med mina vänner här och ha skype-frukost med mina föräldrar. Och jag ska baka min egna smörkrämstårta. Det kan bli spännande. På tisdag har det även gått en månad sedan du lade till mig. Tiden har gått så otroligt fort och precis som du sa känns det som att vi har känt varandra i flera år. I går bytte vi äntligen nummer och jag längtar till den tjugotredje november då vi ska se på How I met your mother, dricka Brooklyn ale's och äta Ben and Jerry's. 

ord från er.

Staden myten hemligheten.

du.


e-post eller hemlighetsrutan.

din sida.

dina ord.

Trackback