I lördags spenderade jag en hel natt tillsammans med dig. Jag kom hem till dig, vi pratade om allt och hade inte några problem alls att få igång samtalet. Allt bara flöt på och som du sa känns det som om vi hade känt varandra under en hur lång tid som helst. En Coldplaykonsert live från 2012 och 9 stycken avsnitt av How i met your mother senare hade tiden bara försvunnit. Men du var kvar och vi hade flätat våra händer i varandas.
 
Det blev en natt med dig men ingen sömn. Det var ett konstant känslohav och jag kunde bara tänka på hur fantastisk du är. Vi lyssnade på skiva efter skiva och det blev morgon, tidig morgon. Vi båda åmade och gnällde på över att jag var tvungen att ta tunnelbannan innan åtta. Varför - när går sistaminuten-tågen och hur mycket kostar dem? 800 kronor. Frustrationen och attraktionen var för stor för att inte undgå varandras munnar och en halvtimme innnan jag skulle gå hånglade vi.
– Det här är ändå värt 800 kronor, sa du.
 
Den andra december ses du och jag igen.

ord från er.

Staden myten hemligheten.

du.


e-post eller hemlighetsrutan.

din sida.

dina ord.

Trackback