I natt blev jag skjuten, skjuten av Dig. Jag trodde aldrig att du kunde sjunka så lågt, inte ens i mina drömmar. Men det gjorde du och jag förstod ingenting. Jag försökte ringa dig för att berätta att jag tänkte anmäla dig men fick inget svar. Men så till slut kom jag fram till dig och nu var det ombytta roller, Du var i underläge och jag slog knytnävar i din mage.
 
– Jag tänker anmäla dig för det här.
– Jaha.
– Jag hatar dig så otroligt mycket. Jag har aldrig hatat någon såhär mycket.
– Men va.
– Ingen annan människa har gjort mig så trasig. Du har slitit mig i sär.
Du har f ö r s t ö r t mig.
 
Då faller Dina tårar. Du blir ledsen men jag är för arg för att bry mig. Det är för mycket hat i mig, det finns ingen kärlek kvar.
 
 

ord från er.

Staden myten hemligheten.

du.


e-post eller hemlighetsrutan.

din sida.

dina ord.

Trackback