Jag är tom. Känner ingenting som jag borde känna längre. Känner inte att jag är bra på någonting. Känner inte mig för att se min spegelbild. Mitt hår är fett tjugofyra timmar om dygnet, känns det som. Jag är bara ä c k l i g. Ser alla andra också det eller är det något som bara jag ser. För visst borde någon fråga mig om jag inte borde duscha? Men jag gjorde det i förrgår. Det ska inte ta en dag och sen behöver en tvätta sig igen. Jag ska, jag kommer nå ett högre självförtroende.
 
År 2013 ska inte få mig att tro något om kärlek. Det kommer inte hända mig, det vet jag så det är bäst att redan nu inse det för mig själv. Mitt mål ska handla om mig själv och att jag ska må bra. Jag ska träna, äta nyttigt och ta hand om mig. För just nu är jag på väg ner. Om jag fortsätter såhär kommer jag inte kunna ha några plagg av mina kläder längre. Den dagen får inte komma förrän jag blir gravid, om jag nu blir det. 
 
 

ord från er.

Staden myten hemligheten.

du.


e-post eller hemlighetsrutan.

din sida.

dina ord.

Trackback