Jag ringde dig. Ja det gjorde jag. Och det skulle jag ju göra men jag hade nog inte gjort det om det inte vore för smset som jag fick av dig vid sjutiden. Gott nytt år snygging stod det. Jaha vad ska det betyda? Jag berättade inte vad jag känner för dig och det är jag glad över. Du sa att du skulle ringa upp som så många gånger förr men du håller ju aldrig vad du lovar. Du ringer aldrig upp. Och du hörde inte av dig för du är inte i samma stad som jag, varför inte bara säga det då än att jag ska lista ut det. Nåja, nu är det ett nytt år och jag tänker inte kämpa för att du ska följa med in i det nya, det får du göra om du nu vill det. För jag o r k a r inte mer.

ord från er.
# Anna

Fokusera på det som får dig att må bra, med tiden glömmer man. Jag vet att det är lättare sagt än gjort men jag har verkligen varit på botten, i avgrunden i mig själv. Jag trodde inte att det någonsin skulle bli en förändring utan att jag alltid skulle vara förstörd efter Honom. Men vet du? det är fyra år sedan nu och jag är så himla glad att jag fick lära mig köpa för mig själv och har på det viset blivit starkare och jag är tacksam över valen jag gjorde.
Detta kanske inte alls hjälper dig på något sätt. Men jag ville ändå dela med mig.
Kram

2013-01-02 @ 18:13:07
URL: http://annalarssons.bloggplatsen.se

Staden myten hemligheten.

du.


e-post eller hemlighetsrutan.

din sida.

dina ord.

Trackback