Jaha då har jag firat jul hemma hos föräldrarna, varit ute alldeles för mycket det vill säga druckit alldeles för mycket alkohol och hånglat med flera olika personer. Jag har både varit på klubb och hånglat, sedan skedat med en annan, varit hos en kompis och ölat och blivit för full så jag blev medlem i en svartklubb som jag var på två dagar efter där jag hånglade med en till. Sedan gjorde jag bort mig totalt och jag har nog aldrig skämt ut mig så mycket tidigare. Jag tänkte verkligen inte på att klockan var halv fem när jag ringde på hos dig, väckte dig och lånade din toa och jag har aldrig sett dig så irriterad på mig, på riktigt förut.
 
Ska i allafall fly från mina bekymmer med bästa vän över nyår till en annan stad, i ett annat land.
 
God jul och gott nytt år!

ord från er.

Staden myten hemligheten.

du.


e-post eller hemlighetsrutan.

din sida.

dina ord.

Trackback