Jag skrev jag saknar att somna alldeles för sent med dig och det fick dig att tvivla. Nu har du avslutat alltihop och jag har varit upptagen hela veckan med mycket i skolan så har inte hunnit tänka särskilt mycket på det du krossade. Det värsta var att du skrev "hm about that" och via sms. Jag svarade sent den kvällen om vi inte kunde ta det på telefon i stället så vi inte skulle kunna missförstå varandra men fick aldrig något svar för du åkte utomlands. Det känns ju som att du är en idiot och ett svin, precis som alla andra. Och just nu känner jag mest för att jag vill ha en förklaring men det verkar inte som att du vill ge mig det så jag ska låta tiden gå och sen kan vi väl ses och prata om Kent och livet, som du sa. Men ojoj vad du har sjunkit i mina ögon. 
 
I veckan har jag som sagt inte tänkt särskilt mycket på dig. I helgen gjorde jag verkligen inte det när jag hånglade med en på dansgolvet, trånade efter en annan och ville skeda med en tredje. The old me is back. Förhållanden är inget för mig.

ord från er.

Staden myten hemligheten.

du.


e-post eller hemlighetsrutan.

din sida.

dina ord.

Trackback