Efter att inte ha ätit något, bara deppat sönder löste sig det mesta varför mitt liv var ett skämt. efter att jag gråtit och gråtit och fått omfamningar, fått ett svar på allt jobbigt den senaste tiden har någon slags sten och klump släppt. jag mår bättre nu och ska ta nya tag inför resten av tiden här.
 
Aldrig någonsin har min mamma visat mig hur mycket hon bryr sig om mig som hon gör när jag inte längre bor hemma. Tårarna som kom när hon skrev på min födelsedag att hennes älskade barn fyllt år och att jag nyss var bebis. Jag älskar verkligen mina föräldrar och det är något som jag inte skulle ha känt så tydligt som jag gör nu. Jag saknar dem varje dag och blir tårögd så fort någon av dem kontaktar mig. Mina älskade föräldrar.

ord från er.

Staden myten hemligheten.

du.


e-post eller hemlighetsrutan.

din sida.

dina ord.

Trackback