När problem med vänner löser sig är det alltid andra bekymmer som uppstår. Kärlek. Skola. För hur är det nu med kärleken. Vad känner jag egentligen för olika personer. Känner jag något ens eller är det bara vänskapligt? Eller är jag beroende av närheten att när jag inte får den längre kräks jag inombords. Är det så som så många gånger förr att jag är kär i kärleken? Jag har aldrig känt någon besvarad kärlek på riktigt. När är det min tur? Blir det någonsin min tur? Jag orkar inte med att aldrig få veta. Jag expermineterar med min sexualitet. Vilken läggning har jag? spelar det någon roll?

Nu kommer jag i tid till skolan, jag går upp på morgonen. Men. Det är så mycket uppgifter vi har att göra. Just nu den här veckan har vi varit upptagna hela tiden. Har slutfört en sak av tre idag. Behövde en paus nu för lite radio, bloggning och ska strax se på ett avnsitt gg innan jag fortsätter med mina bekymmer.

Ta hand om er.

ord från er.

Staden myten hemligheten.

du.


e-post eller hemlighetsrutan.

din sida.

dina ord.

Trackback