Jag orkar inte. När vet jag om jag är kär? Är det saknaden som bestämmer om mina känslor för dig är äkta eller det faktum att jag vill berätta allt för dig innan 2013 är här. Jag vill att du ska bli min nyårskyss. Sedan vet jag inte om jag vill ingå ett förhållande. Men jag vill samtidigt att du inte ska vara någon annans. Vi har hållt på såhär i över ett år nu. Det måste ju betyda någonting. Eller? 
 
För några veckor sedan fanns det en annan i mina tankar, men då levde jag i internatbubblan. Åh jag förstår inte mig på någonting. 
 
Är jag kär på riktigt?

ord från er.
# Anna

Tack för din kommentar, blev nyfiken på vem du är.
Tycker att det är modigt och starkt att du sätter ord på dina känslor även om du inte vet om de är sanna eller vad man säger.

Kram

2012-12-31 @ 23:24:32
URL: http://annalarssons.bloggplatsen.se

Staden myten hemligheten.

du.


e-post eller hemlighetsrutan.

din sida.

dina ord.

Trackback