Så var det den bästa dagen på veckan igen. Eller ja det är väl torsdag i tankarna fortfarande. I tankarna går fortfarande tankar om dig också. Varför hör du inte av dig? Är du i samma stad än? Du lurar mig igen och jag är åter igen sämst som följer dina fotspår, slickar din röv när du hör av dig. Egentligen borde jag slå dig i ansiktet och inte vilja se dig mer men jag vill ju bara se dig mer och mer. Jag kommer nog för alltid i mina tonårsdagar tänka på dig, i alltså ett år till. Oj nu avslöjade jag min ålder. Men det hade ni nog räknat ut fast jag verkar ju snarare vara femton år än nitton år. 
 
Det jag ser fram emot nu är nyårsafton. Den aftonen kommer jag att spendera med mina allra bästa människor, utan dig men om jag känner mig själv rätt kommer jag att bedröva dig med mina telefonsamtal vid nollnoll och sedan även två timmar framåt tills du slutar att svara. Ja, så jobbig är jag på fyllan men det tror jag att ni redan känner till vid det här laget. Oj ni ja jag har ju inga läsare. Men jag kan väl få låtsas att jag har det? Så därför fortsätter jag låtsas som det och att jag har en besvarad kärlek.

ord från er.
# Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas du får det fitn emd dian vänner å att de kan skingra dina olyckliga tankar <3

Svar: Tack det värmer verkligen!
Jenny Stjernström

2012-12-28 @ 17:39:01
URL: http://lurans.blogg.se
# isabel

SV; Aw, tack!
Diggar ditt bloggnamn btw, taget från markus krunegårds låt va? (:

Svar: Tack! ja det är det :)
Jenny Stjernström

2012-12-28 @ 22:16:27

Staden myten hemligheten.

du.


e-post eller hemlighetsrutan.

din sida.

dina ord.

Trackback